LOGO OR nieuw

 

THEMAGROEP PILOT WERKWIJZE KLANTEN CONTACT CENTRUM (KCC)

 

Door de organisatiewijziging per 1 januari 2018 (hoofdafdelingen bestaan niet meer) is ook de werkwijze vanuit medezeggenschap veranderd.  Waar voor januari 2018 medezegenschap via voorbereidingscommissies verbonden was aan hoofdafdelingen, wordt nu gewerkt met onderwerpgebonden themagroepen. Iedere medewerker kan aan themagroepen deelnemen.  

 

 

DOEL
Het Klanten Contact Centrum vormt een belangrijk portaal van de stad naar de organisatie en andersom. Dat stelt hoge eisen aan (adaptieve) werkwijzen en vooral bemensing van de posten binnen KCC. Vandaar de pilot: kunnen we anders werken en zo ja hoe dan? Het bieden van goede service, bestrijden van te hoge werkdruk en uitval staan bij de pilot centraal. Kernwaarden derhalve en daarom een themagroep waard.    
     
SAMENSTELLING    
Jolanda Selderslaghs, Jan Jelte Venema, Martin Vink. Ge√Įnteresseerd in deelname aan deze themagroep? Meld je aan op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.    
     
AGENDA DOCUMENTATIE
- volgt  -volgt

 

Designed by Site Works
p.readmore {float:right;}